štvrtok 24. mája 2012

Call me maybe 1

,,Crrrrrrrrrrr" - je niečo horšie ako budík? Hej, škola. Ulalá, mám prázdniny. A dnes, nejdem ani do práce.
Ozaj, moje meno je Cortose, Rose Cortose.......a rada sa predstavujem ak Bond, James Bond!
Jedna noha dole, druhá noha dole......pravá, ľavá, pravá, ľavá...pustiť vodu.....Priznávam sa, moje pravé meno je RoseMarie, ale nik mi tak nehovorí. raz mi tak jeden chalan na záhladke povedal a rozbila som mu nos. to bolo hulákania.
,,Rose, prečo si to urobila?, Bež sa mu ospravedlniť!, bolí ťa tá rúčka ty hlupáčik?" - hej toto je môj otecko. ten prehnane starostlivý . A moja mama? Zostala doma. Nechala nás. Ale po poriadku. Bývam vo svojom vlastnom byte, neďaleko sa nasáčkoval otec, a mam zostala v dome kde som vyrastala, na dedinke neďaleko Londýna.
hej, to hej, som dedinské dievča. to by vysvetľovalo môj sen stať sa modelkou. neuspela som a zničilo ma to. našťastie sa objavil jeden sympaťák Paul, ktorý mi ponúkol prácu ako jeho asistentke na celé leto. Zlatíčko.
Otcovi sa to nepáči.
 ,, Rose, stále si v kancelárii, makáš ako kôň, si príliš samostatná, veď máš ešte len18!"
nedokáže pochopiť ako tú prácu milujem. Sú to síce samé papiere, ale kancel je perfektný! Je to ako byt prepojený s rokovacou sálou.
A Paul, si tam občas vodí tých chalanov z tej skupiny či čo, a oni sa tvária že ma nevidia.
A dnes ma Paul dokonca pozval na futbal, tú hru neznášam, ale keďže to zdôvodnil tak, že ma chce predstaviť rodine, veľkej rodine, nedokázala som povedať nie.
Ale úprimne, čo môže byť väčšie ako dedinská rodinka na okraji Londýna? NIČ! Takže to zvládnem. teraz vyleziem zo sprchy a natriem sa krémom a navoniam sa ako holandská princezná....celá z kakaa a namisto mozgu má želé cukríky! Mňam!  To chcem.
pípla mi SMS- ka....od Bena, môjho Londýnskeho cowboya! Hahaha.
,,Dobré ráno bejby, čo povieš na večeru?"
Mám ho rada, ale chce toho odo mňa moc...
,,Jasán , čo tak talianská reštika na rohu?"
Odpoveď prišla neskutočne rýchlo.
,,A prečo nie u teba doma, celú noc miláčik?"
Tak určitééé!
Reštika. Ani jeden nevieme variť Ben. A a budem chcieť, tak ťa pozvem."
Teraz potrebujem vypadnúť.
Večer po reštike si pôjdem zabehať, aby som bola dostatočne unavená. neznášam ranné behy. radšej behám po tme ako Bond. Dokonca aj často zakopávam a padám ako Bond. predstavujem si že vybuchla bomba. potom spravím kotúľ a rozosmejem sa sama na sebe. Som debil. Je leto. Chcelo by to nejaké San Tropez.....s nejakým sexy Jamesom Bondom.....nie Benom Donovanom.
Teraz už len doplniť do hlavy želé cukríky a vypadnúť na futbal.
Mám rada hokej. Hej, hokej je fajn.
Hmmm, Rose, vyzeráš ako krava!  Mala by si sa domaľovať a odhodiť strojček zo zubov ! Hej, maľovať sa mi nechce, so strojčekom nepohnem......Takže maj sa Východné predmestie Londýne, Rose vyráža do centra na futbal.

Ak sa nespamätám, tak budem meškať....Do pekel!



Vďaka za všetky, postrehy, námety....a aj to s kým bude....už síce máme so spoluautorkami pripravených asi 150 častí dopredu, ale, keď môžem , pomóžem!  

Vďaka každej dobrej duši ktorá to náhodou číta....We love u! :-* 


Ben

                                                                       Rose

5 komentárov: