štvrtok 14. júna 2012

Call me maybe 10 (2.časť)

Ten **** hlas má pravdu. Rýchlosťou internetu mágio som vybehla do Harryho izby.Hľadala som 
niečo, sama neviem čo. Našla som nejaký album. Boli tam fotky s chalanmi.Pretáčala som stránku
za stránkou. Usmievala som sa.Zrazu mi z neho vypadla založená fotka. Zdvihla som ju. No mňa trafí!

Na tej fotke som bola ja ako spím. Otočila som ju. Bolo tan napísané "Never let go ur dream.ILY"
Bolo to sladké. Pozrela som sa na hodinky. Už by tu mali byť. Pre istotu som zatvorila album.
Vychádzala som z izby no trafila osm do Harryho.
"Pozor, pozor." usmial sa :)
"čo, čo?" načítavalo mi tento moment ešte v hlave.
"Kde je Lou?" 
,,Paul mu ešte niečo vysvetľoval, ale poslal ma domov, pretože by si predsa išla preč, nie ?"venoval mi hlboký pohľad.
Cítila som ako sa mi zrýchľuje tep.Jeho zelené oči ma prepichovali. Vtedy som si to uvedomila.
Cíti ku mne niečo? Jeho tvár sa približovala k mojej. Jeho pery sa približovali k mojim.
Moja tvár sa približovala k jeho. Moje pery sa približovali k jeho.Naraz nás ovládla vášeň.
Zatvoril dvere.Hodil ma na posteľ.Začal mi vyzliekať moje nové tričko. Ja som mu začala vyzliekať jeho
značkové tričko.Metala som rukami po posteli. Prácu som prenechala na neho. 
No zrazu

.
.
.
.
.
.
.
.

pocítila som niečo v mojej pravej ruke. Bolo to oválne a konci zaoblené.
Je to to čo si myslím? Je to veľké, hladké a dlhé. Začínalo ma to vzrušovať viac a viac. Moje bozky k nemu boli
ešte vašnivejšie . Začala som sa s tým hrať. No nedalo mi. Musela som otvoriť oči. Musím vedieť 
či držím to čo myslím. 
.
.
.
.
.
.
.
.

Moje oči sa otvorili. Bolo to to čo som si myslela. Musela som niečo povedať.
"Čo robí Šlahačka v tvojej posteli?"
"Ehmm.. Ja neviem." počula som buchnutie dverí. Ihneď som si obliekla tričko a posadila sa.Bol to Louis.
Harry sa zasmial . "Nechceš ? " 
"To myslíš naozaj ? Davaj! " Striekol mi do úst bielu vec, ktorá sa pomocou mojich
slín premenila na tekutinu. Chutilo mi to. Bolo to sladké až som na to dostala chuť. Vtedy som sa rozhodla, 
že ráno si kúpim šľahačku.


Hneď ako sa vo dverách zjavil Louis, a ja s plnou hubou šľahačky, som mu zakričala Ahóój, pustil neskutočný smiech. 
Ako som ho videla a počula, všetka vášeň ktorú som cítila pred malou chvíľou k Harrymu, vyprchala. 
Cítila som sa ako maximálne rozdvojená osobnosť, avšak navonok som sa rehotala spolu s nimi. 
,,Harry, ty prečo nemáš tričko?" Louis sa na nás vyškieral. 
Harry sa začervenal čo ma prekvapilo. 
,,Ja...no vieš...." koktal. Louis sa iba smial.
,,Hrali sme fľašu vieš, na zobliekanie. A ja vyhrávam." bolo to prvé čo ma napadlo. 
Louis sa zatváril neurčiteľne a zahlásil že sa k nám pridáva.
Celý večer sme už len tak točili fľašou a hádali sa. Cítila som sa s nimi skvele.
Avšak, ja hlúpa, som ich chcela oboch.

Hmmm, ako som dopísala, Rose je len rozdvojená , alebo roztrojená osobnosť, určite nie štetka! 
Vďaka Ronnie za časť! :P :-* 



3 komentáre:

  1. super cast aj vbec pribeh zatial :D ale teraz taka odveci otazka lebo som trošku nepochopila , oni sa spolu vyspali ? :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto časť som nepísala ja, takže neviem čo chcela autorka urobiť...ale..určite sa spolu nevyspali! :D :D Ona je Louisova! :P

      Odstrániť
  2. Nevyspali .. - hovorí spisovateľka exkluzívne tejto časti týchto neuveriteľných story ;) :DDD

    OdpovedaťOdstrániť