pondelok 25. júna 2012

Call me maybe 12

Zobudila som sa oblečená v mojej starej posteli. Chvíľu som si nemohla spomenúť ako som sa sem dostala.
Potom sa to zrazu všetko vrátilo. Ten pocit keď ma Ben zvieral. Tá bezmocnosť. Ta úzkosť. Ten strach. Už to nechcem nikdy zažiť. Cítila som sa ako obyčajná handra. Handra s ktorou sa môže kedykoľvek hrať, ale aj ju kedykoľvek roztrhnúť.
Okamžite som ho potrebovala dostať z hlavy. Vzala som si iba kľúče a vybehla som von. V hlave som mala neskutočný chaos. Chcela som mať iba lepší život tu v Londýne. Nič viac. Tak prečo?
V obrovských gumených čižmách som prechádzala po blízky močarinách. Usilovne som sledovala pohyb každej jednej trávy, len aby som nemyslela naňho, na Bena.
Keď som prešla na veľkú lúku, ktorú lemovali malé kríky, ľahla som si a sledovala mraky.
Raz mi starký povedal, že to čo mraky ukrývajú, sa najlepšie sleduje vo dvojici. S niekym kto vás ma radšej ako všetko čo môžete vidieť okolo seba. Vtedy som to nepochopila. Teraz už viem, o čom hovoril. Len som si nebola istá tým, kto mi chýba.
Nadišiel súmrak a ja som sa rozhodla ísť domov. Bála som sa že nenájdem po tme cestu.


.
.
.SONG (text je z tejto piesne ;) 


Otvorila som jemne pootvorené dvere. Cítila som niečo. Neviem čo. Počula som tlmené zvuky. Otvorila som dvere dokorán a zdvihla nádhernú červenú ružu s lístočkom ukrytom v lupeni. Usmiala som sa.
You´re the most beautiful girl I ever met.
Teraz som už dokázala zvuky lepšie rozoznať. Je to hudba. Pomalá, jemná, taká, ktorá sa vám dostane pod kožu.
Vyzula som si špinavé topánky a kabátik ktorý som mala na sebe. Bosými nohami som podišla ďalej, a zdvihla ďalšiu ružu.
Your smile make me happy.
Jemne som si privinula lístoček aj s ružou k sebe. Voňal nádherne. Ako ruže a...Louis. Srdce mi poskočilo. Urobil toto všetko Louis?
Pomedzi lupene ruží a vonné sviečky som šla k ďalšiemu lístočeku.
Pred tým než som ho otvorila, privoňala som si k jednej zo sviečok. Krásna.
Otvorila som lístok a moje ruky sa triasli od vzrušenia.
When you´re talking, my heart´s pounding like never before.
Moje srdce sa hneď na to rozbúšilo tiež. Pery sa roztiahli do úsmevu.
Pomalým krokom ako v baletnej škole som sa blížila k ďalšiemu lístočku.
Roztrasenými rukami som ho otvorila.
Cause everytime we touch I get this feeling.
Do očí sa mi tlačili slzy. Niečo také krásne pre mňa ešte nikto nikdy neurobil.
Prechádzala som okolo veľkých pohárov so sviečkami smerom ku schodom.
Na prvom schodíku ma čakal opäť lístok. 
And everytime we kiss
I swear I could fly.
Zabudla som zavrieť ústa a lístoček mi z ruky vypadol tiež. Zohla som sa a zdvihla ho akoby to bol ten naj krehkejší a najdrahší porcelán. Pre mňa to naozaj bolo najviac.
Vedľa obrovskej, krásne voňajúcej sviečky ležal o niekoľko schodov vyššie ďalší lístok. 
And everytime we kiss
I reach for the sky.
Z oka mi vypadla obrovská slza. Všetky tieto lístky som žmolila v ľavej ruke.
Ďalší. 
Can't you feel my heart beat fast
I want this to last
Need you by my side.
Teraz som už vedela že tieto lístky končia na terase. Malej terase plnej kvetov s dokonalým výhľadom na šíru oblohu ale aj obzor.
Pred dverami ma čakal zrejme posledný lístok. Na malú chvíľu sa ma zmocnil strach. Čo ak to nebude to čo očakávam?
Lenže spoza dverí bolo počuť pravidelné dýchanie a hudba už hrala dostatočne nahlas.
Zdvihla som papierik . 
Can't you hear my heart beat so
I can't let you go
Want you in my life.
S pohľadom stále upretým na papier som otvorila dvere. Sedel tam on. Ako Boh. Díval sa na mňa a jeho tvár zdobil svojsky dokonalý úsmev ktorý moje srdce rozbúchal ešte viac.
Tiež som sa usmiala. Videla som na jeho tvári že je trocha neistý. ja som si už bola istá. Po tom, čo urobil, som bola skutočne presvedčená o tom, že tohto chlapa milujem.
,,Myslíš to vážne?" spýtala som sa ukazujúc mu plnú hrsť papierikov. ,,Ty nie?" odpovedal mi otázkou a bolo mi jasné že je mojou reakciou zaskočený. Lenže ja som to nemyslela tak ako to pochopil.
Spravila som pár krokov k nemu, sadla si k nemu na tenký matrac , jednou rukou som jemne odtlačila zmrzlinu a podobné drobnosti.
Pozrela som mu do očí. V bruchu mi explodovala spŕška motýľov. Besných motýľov.
Prekonala som tú vzdialenosť medzi nami a pobozkala som ho. Najprv jemne, čakala som na jeho reakciu. Tá prišla skoro okamžite.
Jemne som sa odtiahla.
,,I think, I fell in love with you Tommo." šepla som tak že to mohol počuť iba on a milión sviečok na terase.
,,You think. I know." opäť spojil naše pery.


Len tak sme ležali a sledovali hviezdy. Najprv som mala v úmysle spýtať sa ho na to ako vedel že tu budem, a ako to tu všetko stihol pripraviť. Lenže nechcela som kaziť túto dokonalú atmosféru.
Jemne sa naklonil a do úst mi vložil plnú lyžicu zmrzliny.
Teraz boli jeho bozky studené. Už nie jemné a sladké, ale chladné a vášnivé.
,,Louis?" prerušila som ticho.
,,Uhmm?" jeho odpoveď bola veľavravná.
,,Poďme si zaplávať." podľa mňa to bol na tú chvíľu skvelý nápad.
,,Čože? Kam? Do vane?" v jeho očiach hrali nezbedné iskričky.
,,Nie, k skalám do jazera." už som vstávala a jemu som podávala ruku.
Chytil sa moje ruky bez námietok avšak namiesto toho aby vstal ma stiahol so sebou naspäť dole.
,,Mne sa nechcé." hovoril pomedzi náš hlasný smiech.
,,No a čo.Ideme." zasa som ho ťahala hore.
,,Ja nemám plavky." zatváril sa ako jasný víťaz.
,,Mám plavky pre teba. Sú síce bratrancove , ale budú ti dobré." obzerala som si ho.
,,A ty máš plavky?" oponoval zasa s tými šibalskými iskrami v očiach.
,,Ak to chceš vedieť, musíš si ma chytiť v jazere." vyplazila som mu jazyk.

Už som stála na brehu keď som počula ako beží za mnou. Chcela som skočiť do vody, no pred tým som sa ešte cítila byť povinná pozrieť na jeho telo iba v plavkách.
Otočila som sa a ostala som len tak stáť.
Kráčal smerom ku mne a tváril sa ako Mona Lisa. Bolo mi jasné že ma chce sotiť do vody, no nedokázala som sa pohnúť. Ostala som naňho trápne civieť.  Prišiel úplne blízko ku mne. Cítila som jeho teplo. S veľkou námahou som sa mu pozrela do očí. Bol neskutočne blízko.
,,Rose..." povedal a jeho hlas znel tak, no ináč.
Nenápadne som sa k nemu posunula ešte bližšie a rukou sa oprela o jeho hruď. Zachvel sa.
Chytil ma okolo pása a vášnivo pobozkal.
Boli sme pri sebe tak blízko ako to šlo. Keď v tom...sme obaja spadli do vody. Bola vcelku studená lenže to nám nezabránilo pokračovať tam, kde sme prestali.
,,Louis, pobozkaj ma tak, ako ma ešte nikto nepobozkal." bola to hlúpa  požiadavka, ale vedela som že Louis urobí všetko.
Usmial sa a mne srdce vynechalo zopár úderov. Čakala som všeličo.
On ma stiahol pod vodu. Chvíľu som bola vyľakaná a v šoku no keď som pocítila jeho pery na mojich nezmohla som sa na nič viac ako na : I love you....

Louis si buď len tak ležal na vode ako mŕtvola a ukazoval mi hviezdy. Myslím že väčšinu názvov súhvezdí si vymýšľal.
Alebo len tak stál a ja som sa márne pokúšala potopiť ho pod vodu. Stál a ani sa nepohol. Náš smiech museli počuť až  v Londýne.
Niekde medzi súhvezdím Oreo  a planétou Mars sa z ničoho nič otočil a pobozkal ma.  Zahrmelo.
,,Bude búrka." oznámila som akoby mimochodom.
,,Asi by sme mali vypadnúť." súhlasil.
Vyliezli sme z vody a ja som sa k nemu tlačila najviac ako sa dalo. Objal ma a ja som sa stratila v jeho náručí. Obaja sme sa triasli od zimy a neprestajného dažďa, ale ešte viac zo vzájomnej blízkosti.
Počula som jeho hlas ako sa ma niečo pýtal, ale neodpovedala som. Nerozumela som významu jeho slov. Cítila som len to hlavné: Louis ma ľúbi a ja by som preňho teraz spravila čokoľvek, naozaj čokoľvek.
Keď otvoril veľké dvere na starej stodole a vtiahol ma dnu, zrejme do sena, nedokázala som sa sústrediť na nič iné len naňho.
Toto je môj Louis, milujem ho. Nič nerobil, nič nehovoril. Len ležal a sledoval ma ako sa snažím vysušiť si nemožne mokré vlasy. Ako mi je nepríjemne na sene len v mokrých plavkách.
Vrhla som sa naňho. Toto už nebolo len vášnivé, toto už nemalo pomenovanie....
,,Rose, si si istá...? jeho hlasný dych ma šteklil na zátylku.
,,Sklapni Louis.." usmiala som sa a pokračovala tam kde som prestala.






Milujem ťa cukrík, ja viem že si nevedela že to takto skončí, akože zverejnené a ták ! :-*
Love yá! <3 
Call me keď si otvoríš správu s odkazom na toto :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :*


PS: Sorry za blbé písmo, to preto že to je kopírované....blbosť! :P :o

2 komentáre:

  1. To že si to uverejnila mi až tak nevadí...ale to , že je to s one direction mi vadííí! :D ty debil. keby som to bola vedela tak ti nič nenapíšem! :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sklapni a skap! :* práve preto si o tom nevedela ty bezcenná romantická duša! :D :D :D :D

      Odstrániť