streda 27. júna 2012

Call me maybe 14

Po náročnom ráne plnom doktorov a právnikov som konečne doma. Už aj s darčekom pre Molly. Oblečená, nafintená a ták, ako sa na detskú oslavu patrí, som taxíkom, pretože som Paulovu ponuku na odvoz odmietla, a Louisa som k takejto ponuke ani nepustila, prišla konečne tam. Pred obrovský dom s ešte väčšou záhradou, plnou deciek s balónmi, s tými smiešnymi vecičkami na hlave. Všetci pišťali a jačali, a zrejme im bolo fajn.
Videla som veľkú kopu darčekov naukladaných na kope, lenže ja som tam ten môj nemohla dať. Tak som sa aj s darčekom posunula k Paulovi a jeho rodine, na privítanie, a odišla som do práce. Hej, dostala som pekne mastnú robotu. Budem stáť pri tej veľkej debne s héliom a deckám fúkať balóniky na požiadanie.
Celý čas som sa obzerala či niekoho z chalanov neuvidím, no všade boli iba samé deti.
Keď som si myslela že zásoby balónov konečne dôjdu, všetci sa zhŕkli okolo kopy darčekov, a čakali kým ich Molly rozbalí. Otvorila asi milión darčekov, a všetkých bozkávala, a stískala a opakovala "Ďakujem" ako pokazená platňa. Bola rozkošná.
Keď sa pomaly vzdialila od veľkej kopy, teraz už len rozbalených hračiek a papierov, videla som že ide k 5- tim chalanom. Nie! Musím ju zastaviť po ceste. Vzala som svoj darček a vhupla jej do cesty.
,,Jéé, ahoj teta Rose." usmievala sa na mňa bezzubým úsmevom.
,,Hi babe, a nehovor mi teta. Všetko najlepšie." podávala som jej krabicu. Keď si všimla že na vrchu sú dierky, oči jej zažiarili.
,,Ocííí, ocííí, pozri, teta Rose mi doniesla nejaké zvieratko." zložila krabicu na zem, rovno pred Paula. Ten ma prebodával pohľadom.
,,Jééééééé, tu je malá mačička." poskakovala Molly. ,,Je krásna. Je to dievčatko alebo chlapček?"
pýtala sa celá bez seba.
,,Je to kocúrik, vyrastie z neho poriadny chlap." videla som že Paul si vydýchol. Zrejme čakal šteňa, lenže to by som mu nespravila.
,,Keď to je kocúrik, bude sa volať Harry." hrdo vyhlásila malá už aj s Harrym v náručí.
,,Prečo Harry?" počula som Harryho hlas. Prichádzali oni k nám, keďže Molly sa k ním nedostala.
Po Harryho otázke sa Molly poriadne začervenala.
Len som sa zasmiala. Videla som že ma Louis prepaľuje pohľadom. Sľúbila som predsa, že dnes im to o nás povieme. Poriadne som sa nadýchla a prehupla sa k nemu. Viditeľne sa uvoľnil. Objala som ho a pobozkala. Doslova som cítila tie začudované pohľady. Nikto sa nič nepýtal, nič nehovoril. Každý to bral tak ako to bolo, a za toto im budem ešte dlho vďačná.

.
.
.

Malá Molly aj s kocúrikom Harrym a celým detským štábom pomaly odchádzali. Stmievalo sa a detské atrakcie pomaly nahrádzali viac dospelácke atrakcie. Chalani sa vyparili tak rýchlo ako aj prišli.
Ostala som tam len tak sama stáť. Ľudia prichádzali a nevšímali si ma. Zasvietili svetlá na javisko, chalani naskočili ako akčné postavičky a srdečne vítali ich hostí. A blá, blá, blá. DJ Malik sa ujal svojho remesla a začal hrať poriadne hity. Ľudia tancovali, olizovali sa (niektorí doslova), pili, a tí, ktorých som nevidela, ani nechcem vedieť čo robili. Občas som zazrela blonďákovu hlavu vrtiacu sa medzi masou dievčat. Asi takto tancuje niekde s niekým aj Louis. Fajn, na toto mu nezabudnem.
,,Nechceš si zatancovať?" jeden z chalanov , ktorých nepoznám, si na mňa trúfol. Fúú, však musím vyzerať ako zombie.
,,Nie, vďaka." snažila som sa ho milo poslať do pekel .
,,Som výborný tanečník." nedal sa odbiť.
,,Lenže ja nie."
,,Mne to nevadí, budem ťa viesť."
,,Haha, si vtipný. Sorry, fakt nie, no, vieš...mám...hmmm...problémy s kolenom a ták."
,,Tak si so mnou aspoň niečo vypi." neprestával.
,,Nepijem." odvetila som.
,,Tak načo tu si?" zrejme som ho zaskočila.
,,No....som tu len...no...s priateľom." vykoktala som.
,,A kde je?" neveril mi.
,,Práve na javisku." samoľúbo som sa usmiala. Chalani práve začali jednu zo svojich dokonalých piesní.
Nezmohol sa na viac ako na odchod s otvorenou hubou. Toto sa mi páči.
,,Prosím o pozornosť." žiadal Niall. ,,Teraz začínajú- piesne s venovaním."
Dievčatá dole pod javisko nadšene tlieskali dúfajúc že im niektorý z nich niečo venuje.
,,Rád by som aj začal." žmurkol  . ,,Toto je pre Írsko. Už sa teším domov."
Začula som prvé tóny WMYB. Hej, Írsko je fakt krásne.
Keď dospievali, ostalo pomerne ticho v očakávaní ďalších venovaní. Dopredu prišiel Zayn.
,,Pre moje ségry." pri tónoch I got a feeling sa na mňa veľavýznamne pozrel. Je to miláčik.
,,Pre najúžasnejšie dievča v mojom živote." venoval pieseň Liam, všetci vieme komu.
,,Pre dievča, ktoré má moje srdce." poslal mi vzdušný bozk Louis. Pri jeho speve mi srdce búšilo ako o preteky.
Dospieval, zoskočil z pódia a prišiel ku mne. Predral sa cez celý ten dav, patrí mu môj obdiv.
,,I love you." šepol mi pred tým ako ma pobozkal.
Chytil moje boky, ja som ho objala okolo krku a začali sme sa na sebe maximálne nalepení pohybovať sem a tam bez toho, aby hrala hudba.
Harry si jemne odkašľal do mikrofónu, aby upriamil pozornosť na seba. Ja som ho nevnímala až kým nepovedal : ,,Myslím, že komentár je zbytočný. A ešte, keď sme túto pieseň písali, nemyslel som si že to všetko aj raz prežijem."
Začala hrať hudba a chalani bez Louisa spievali.
Ja som spolu s Louisom tancovala no jedným okom som ho sledovala. Ako zatváral oči keď spieval, ako sa na mňa nenápadne pozerala ako to všetko prežíval. Do očí sa mi tlačili slzy.


I feel the beat of my heart getting louder 
Whenever I'm near you. 



Jeho pohľad ma zabíjal. Stláčala som Louisove plece najviac ako to šlo, len aby som sa nerozplakala. Dúfala som, že nespieva o mne. 


But I see you with him slow dancing 
Tearing me apart 
Cause you don't see 
Whenever you kiss him 
I'm breaking, 


Slová piesne dokonale sedeli k tomu čo sa dialo. Harry spieval zo srdca a ja som to cítila. Mojím srdcom.


He looks at you 
The way that I would 
Does all the things, I know that I could 
If only time, could just turn back.


Slzy premáčali Louisove tričko. Ak by sa na mňa tak nedíval, neprežíval by to tak, možno by som si dokázala nahovoriť že to spieva o niekom inom.


Oh how I wish that was me 
Feel with my hands on your waist 
While we dance in the moonlight 
I wish it was me 
That you call later on
Cause you wanna say good night. 


Celou váhou som sa o Louisa opierala, a cítila som že by sa chcel pozrieť na to, ako chalani odspievajú záver piesne, no moje telo, ktoré sa nedokázalo pohnúť , mu to nedovolilo.

Oh how I wish, that was me.


Dospieval. Prehrabol si vlasy a jedna obrovská slzy mu kvapla na tričko. Sklonil hlavu a odišiel z javiska.
Musím ísť za ním. Lenže, čo mu poviem? Čo urobím? A čo Louis? Bláznivo som si utierala slzy, aby to Louis nevidel. Zbytočne by sa pýtal, a ja nepoznám odpovede.










Love yá hazza! :-* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára