streda 6. júna 2012

Call me maybe 8

,,Rose, ak mi teraz povieš že to so mnou skúsiš, sľubujem že sa ťa už nikdy neopýtam niečo takto stupídne." povedal mi Louis s hlbokým pohľadom do očí. v tejto chvíli by som mu povedala Áno na všetko.
,,Nie, Louis." povedala som pretože som chcela vedieť jeho reakciu.
Na malý moment sa prestal hýbať a rýchlymi pohybmi sa odo mňa odtiahol. Pozrel na mňa tak vážne a pri tom ja som žartovala.
,,Louis, pozri, ja to s tebou nechcem skúšať." snažila som sa to nejako zrozumiteľne vysvetliť. ,,Nebudem s tebou nič skúšať pretože každé skúšanie raz skončí. A ja ťa potrebujem. Práve teraz úplne najviac. Chcem byť s tebou neobmedzene." vyslovila som to zvláštne emóciami zafarbeným hlasom.
Pozrel sa na mňa s novou iskrou v očiach. Usmial sa. Áno, takéhoto som ho mala rada.
,,Myslel som si, že nie si na romantiku." povedal s úsmevom na perách.
,,No vidíš to Tomlinson, robíš so mnou divy." s týmito slovami som ukončila náš rozhovor a vrátili sme sa k veľavravným bozkom.

.
.
.

Naštartoval a pozrel na mňa pohľadom mrzutého taxikára. Vidím to na veľmi zábavnú cestu.
,,Kam teraz pôjdeme, madam?" povedal takým hrubším hlasom, ktorý znel neskutočne smiešne.
,,Do iného sveta. K Petrovi Panovi." vedela som že on nebude mať nič proti môjmu detskému ja.
,,Hmm, iný svet máme na pláne až po zotmení madam, hneď po výlete na Mars. Momentálne nemáme totižto žiadne kozmické lode, lady. Tak navrhnite iné miesto." stále sa tváril profesionálne vážne. Umierala som od smiechu, ale hrala som túto hru aj naďalej.
,,Tak potom, do Narnie!" skutočne by som raz chcela vidieť Narniu.
,,Veľmi ma to mrzí madam, ale Niall zožral celý šatník." s vážnym výrazom mi oznámil túto hroznú správu.
,,Čože? Oh, nie. Hneď mi na ňom bolo niečo podozrivé. " zahlásila som, aj keď som vôbec nevedela o ničom podozrivom.
,,Takže ku mne." povedal.
,,Hmm, načo?" nechápala som ho.
,,Predsa chceš ísť do iného sveta a ja ťa tam môžem vziať." povedal s neskrývaným lišiackym úsmevom.
,,Louis, hovor po anglicky. Načo ideme k tebe? Ja potrebujem spánok, sprchu a svoj bytík." teraz som sa už vážne tvárila vážne.
,,Veď práve o to ide. Nemôžem ťa nechať samú, len by si sa trápila.Tak pôjdeš k nám. Bude zábava. Neboj. Miesto na spanie máme a kúpeľne až dve." Hrdo sa zazubil a nahodil výraz: Bez protestov.
,,Louis, nemôžem ťa o to žiadať. " naozaj nemôžem. Budem sa cítiť ako zlatokopská riťolezka.
,,Ty ma o nič nežiadaš, ja som sa už rozhodol . A Harry bude len rád. " hovoril to akoby to bola bežná vec.
,,Lou, koľko dievčat si už takto u seba mal? " viem že to je nevhodná otázka, ale povedzte Rose nech drží hubu, ona aj tak nie.
Zasmial sa na mojej otázke.
,,Rose, nepočítam ich. To Harry. Ak sa mu dievča pozdáva , započíta ho. Ak je nevhodné , nepočíta. Takže keď budeme u mňa, môžeš sa na to Harryho pýtať, ale výsledky sú skresané." opäť to povedal úplne normálne za čo som mu bola vďačná, keďže moja otázka bola trochu odveci.
,,Dúfam, že pre mňa má pripravenú špeciálnu kolónku." snažila som sa náš rozhovor opäť vrátiť do tým zábavných koľají.
,,Nie, to nie. On počíta spoločné návštevy. Ty budeš môj hosť." slovo môj veľavýznamne zvýraznil.
Len som sa zasmiala.

.
.

Gentlemansky mi otvoril dvere. Do priestoru zakričal:
,,Som túúúúúú! A podarilo sa mi tooooo!" jeho hlas som počula všade. Budem ho počuť ešte aspoň rok.
,,Naozaj?" spoza dverí vykukla kučeravá hlava. Vlastne nie. Mokrá hlava.  Len v pyžame. Takom rozkošnom pyžame že pri pohľade naň som sa určite začala červenať pretože Louis si veľavýznamne odkašlal.
Pozreli sa s Harrym na seba a vo vzduchu bolo cítiť telepatiu.
Odrazu mi Harry vzal tašku z pleca s dokonalým úsmevom a slovami: ,,,Rosííí, toto ti odložím."
,,Rose , zlatko, Harry ti bude dnes nosiť veci, a JA sa budem starať o tvoju zábavu." povedal Louis s anjelským výrazom v tvári.
Pochopila som. Teraz sa bude predbiehať kto je v čom lepší atď atď. Chlapi.
,,Neboj sa Rosíí, nenechám ťa s ním samú ani na chvíľu." povedal Harry a veľavravne na mňa žmurkol.
No v tom ma už Louis ťahal niekam do neznáma a Harry sa ponáhľal odpratať veci z gauča, aby som si mala kde sadnúť.
Usadili ma. Akoby som bola nejaký plyšový macko. Bolo to ... hmm.. milé. Louis si tak ako predtým v kancelárii vyložil ruku okolo mojich ramien a ja som zhlboka dýchala jeho vôňu. Ničo vo mne kričalo: Rose, užívaj si ho kým môžeš!!  Harry sa diabolsky zasmial a zmizol. Po malej chvíli sa ako blázon rozutekal aj Louis , až tak že ma skoro zhodil na zem.
O chvíľku som už počula hrôzostrašné zvuky z kuchyne. Harryho krik. Louisov smiech. Privrela som oči. Cítila som stále dokonalú Louisovu vôňu ale tiež aj Harryho. Mala som už zavreté oči keď som začula že sú späť.
,,Zaspala." Harryho hlas znel tlmene.
,,Nehovor!" Louis sa začal smiať na Harryho konštatovaní.
,,Louis, ty magor, veď ju zobudíš." Harry znel stále tlmene ale počula som že potláča smiech.
,,Čo teraz s ňou?" Louis sa už asi dosmial.
,,Čo s večerou?" opýtal sa Harry na čo sa Louis zasa začal smiať. Takže oni mi boli robiť večeru. Zlatíčka.
Nastalo krátke ticho, tipovala by som že sa rozprávajú telepaticky.
Jemne som otvorila oči, tak aby si to nevšimli, a naozaj obaja sa na seba bláznivo usmievali.
Keď sa otočili ku mne, rýchlo som zavrela oči.
,,Ja, chcem to byť ja!" Louis šepkal ako blázon.
,,Nie, ty si ju viezol. Chcem to byť ja! " Harryho sexy hlas som počula nebezpečne blízko.
,,Há, lenže koho pobozkala? Mňa!" vedela som že sa Louis pri týchto slovách víťazoslávne usmieva.
,,Čo? Si hlupák? Mal si ju len doviezť a presvedčiť aby zostala tu.. Koniec Paulovej misie." Harry určite nahodil urazený výraz. Ešte sa ich na tú Paulovu misiu opýtam.
,,Harry, to som urobil. O tom čo nesmiem nehovoril nikto nič. A ona je skvelá. Musel som to skúsiť." Cítila som jeho úsmev.
,,Mal som ju isť odviezť ja, ty si aj tak mizerný šofér." Harryho hlas znel stále oduto.
,,Myslíš že jej vadí že som mizerný šofér, keď bozkávam úžasne?" Louisov hlas znel chválenkársky. Musela som sa veľmi snažiť aby som sa nezačala smiať.
,,Louis , aspoň neklam. Nevieš ani jedno z toho." Harry už znel normálne.
Nato sa začali obaja smiať.
Potom som pocítila niečiu ruku na mojej ruke.
Niečo príjemne studené. Šumelo to. Obaja sa rehotali ako bláznivý .
Keď ma niečo začalo štekliť pod nosom, už sa ani nevládali smiať, len chrochkali. Čo to robia?
Nemohla som to vydržať. Hrozne to šteklilo. Pohla som prstami a ucítila som niečo na ruke.
Vedela som o čo im ide. Dali mi niečo na ruku, a čakajú že sa tou rukou pacnem po tvári, pretože ma šteklia. Pravdepodobne by som to urobila, keby som spala. Lenže ja nespím.
Pocítila som asi že teraz ma šteklí niečo iné než perie. To niečo mi dýchalo priamo na tvár. Keď sa hlava jedného z nich odtiahla, vedela som kde asi stojí. Urobila som rýchly pohyb rukou a keď som otvorila oči videla som, že moja ruka zasiahla  už skoro suché vlasy Harryho Stylesa.
Ty blázni sa ma snažili štekliť Harryho kučerami.
Louis sa smial na zemi a Harry ma vraždil pohľadom.
,,Rosíí, toto si nemala robiť." prišiel bližšie. Sakra.
,,Ale no, vyzeráš perfektne Harry. " snažila som sa zúfalo zachrániť situáciu.
Stál príliš blízko a neodpovedal mi. Bol tak blízko. Neodolala som a jednu jeho kučierku, ešte nezasiahnutú šľahačkou som si namotala na prst. A znova.
Harry sa usmieval a priadol ako mačka. Je divný.
Louis vyskočil a na Harryho hlavu natiahol jeden z tých krásnych vankúšov.
,,Ak ju ešte raz budeš zvádzať na svoje vlasy Styles, ostrihám ťa!" Louis sa tváril smrteľne vážne a Harry zasa vydesene.
,,Len závidíš Tomo, to by si nikdy neurobil."
,,Možno nie, ale Niall by to urobil. Pre srandu králikom." Jemne ma objal a pošepkal mi do ucha:
,,Poď , nájdeme ti pyžamo Rose, a idem spinkať, do iného sveta."
V tej chvíli pre mňa existoval len on.

                         Styles je Styles, ten sa musí vopchať všade, ten sa nezaprie! :-* <3 




Ešte, túto časť by som chcela JA, venovať ostatným AUTORKÁM, pretože ich nápady sú neskutočné! :-* 


PS: Tá najnižšia z autoriek, s modrými očami a úžasnými vlasmi, toto je časť pre teba...lebo nechcem aby si sa mračila! :* 


1 komentár:

  1. Nemáš na mysli náhodou Another world?
    hmmm, keď vieš čo tým myslím ja. hahaha xoxo

    OdpovedaťOdstrániť