sobota 14. júla 2012

Call me maybe 17

Z paniky ma opäť pustil do vody . Opäť sa topím.
Chytil sa za hlavu a keď si uvedomil že sa opäť topím vzal ma do náručia ako malé dieťa keď si zošúcha kolienka . Poutierala som si oči a otvorila ich . Harry so mnou kráčal von z bazéna smerom k lehátkam. 
,,Harry môžeš ma pustiť." povedala som mu ale on nič nepovedal iba ma na jedno s tých lehátok posadil a on si pritiahol druhé. Chcela som sa pohnúť ale nešlo to . 
,,Prosím počúvaj ma . Je to pre mňa dôležité ". povedal vi s vážnym výrazom na tvári . Bez žiadneho úsmevu . Naozaj mi jeho úsmev v tejto chvíli chýba. 
..Rose ,od prvej chvíle keď som ťa stretol som sa do teba zaľúbil no vedel som jedno, že moja nebudeš. A vtedy na tej oslave , som ti spieval tu pieseň no nemohol som zabrániť slzám keď som ťa videl v náručí Louisa . Ranilo ma to . Ani si nevieš predstaviť ako . Túžim po tebe Rose . A každú chvíľu ktorú som s tebou sám si vychutnávam na plno pretože viem že ak by tu bol Louis musel by som odisť . Pár krát sa mi stalo že keď som bol sám doma jednoducho som sa rozplakal pretože nie si moja. Si pre mňa dôležitá a ja ťa naozaj MILUJEM a nemienim to zmeniť . "dopovedal zo slzami v očiach a odišiel.
Nechal ma tam samú . Úplne samu . Zo slzami v očiach som si vzala uterák do ktorého som sa zabalila a išla som sa prezliecť . . 
.
.
Keď som vyšla von Harry ma už čakal v aute . Bol taký zničený . Takého som ho v živote nevidela . 
Naštartoval auto a išli sme smerom k môjmu domu.
,, Harry usmej sa na mňa !" povedala som mu.
,,Harry počúvaj ma pozorne Louisa milujem a ty to vieš nemôžem ho len tak opustiť." povedala som mu a jemu vtlačili slzy do očí . Pridal plyn .
,,Harry spomaľ . Bojím sa ". povedala som mu zo zovretým žalúdkom zo strachu . 
,,BRZDÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ". zvrieskla som ale to už bolo neskoro. Narazili sme do nákladiaka stojaceho pred nami . 
,,Au." zasyčala som keď som otvorila oči. Bolela ma noha . Asi je zlomená . Chytila som sa za hlavu a jemne ju pootočila .Videla som Harryho s rozbitou hlavou ktorá krvácala . 
,,Harry stávaj .,, pobúchala so m ho po ramene . Harry toto mi nerob . Opäť som to urobila ale to ž sa mi tlačili slzy do očí . 
,,Harry nesmieš zomrieť. "Rozprávalo som len tak do vetra pomedzi vzlyky . 
Šofér kamióna rýchlo zavolal záchranku . Prišla o pár minút . Naložili nás do záchranky a odviezli do nemocnice . So mnou to nebolo vážne len nadlomená holenná kosť . No Harry prekonal slabý otras mozgu a preto musel zostať na pozorovanie .
Zavolala som Louisovi že sme mali nehodu . 
Sedela som pri Harryho posteli. Slzy sa mi liali dole tvárou ako vodopády. Vzala som Harryho ruku do svojich dlaní a položila som si naň hlavu . Slzy sa zlievali ešte viac . Louis potichu podišiel k dverám . Nevedela som že je tam . A z ničoho nič zo mňa vyletelo :,, HARRY MILUJEM ŤA TAK SA PROSÍ ZOBUŤ !!! "
Harryho ruka sa pohla a on otvoril svoje krásne zelené očí s ktorých zmizol všetok smútok a žiaľ . Vrhla som naňho a on sa milo usmial . Prestala som plakať a moju tvár zakalil láskyplný úsmev 
V tom Louis povedal :,, Rose ako si to mohla ? "
Zo strachom a slzami v očiach som sa otočila a uvidela Louisa. Ten sa zvrtol na päte a odišiel . Keďže som nemohla utekať za ním kôli sadre na nohe tak som si len zahalila rukami tvár a rozplakala som sa . Harry natiahol ruku a pohladil ma po chrbte a povedal : ,,VŠETKO BUDE DOBRÉ, UVIDÍŠ !"


Za časť ďakujem Alex! :-* 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára