štvrtok 26. júla 2012

Call me maybe 20

Jubilejná 20 od Alex! :) trocha do detailov, nie pre slabé žalúdky! :DD 


Ležali sme tam asi tak pol hodinu. A ležali by sme tak aj naďalej keby nám do izby nevletel Harry s tým že či by ho Louis neodviezol domou pretože jeho mačička ochorela a chce ísť k nej . Tak sa Louis postavil a šiel ho odviesť. Vzal aj Zayna pretože sa tu nudil . Mala som dom len a len pre seba . Šla som do sprchy a keďže mám sádru bol problém sa tam dostať . Keď som sa konečne osprchovala obkrútila som sa obrovskou osuškou a išla si do izby pre spodné prádlo .Našla som tam bielu krajkovanú podprsenku s modrou čipkou a bielymi tanga s modrými mašličkami . Iné som tam nenašla . Tak som si obliekla toto a obliekla môj biely , hebký, .. župan . Išla som si pre vodu do kuchyne a do bytu vošiel Louis . Podišiel ku mne . Mala som rozviazaný župan a tak Louis videl všetko .Položil mi ruky na pás a položil ma na kuchynskú linku. Pobozkal ma na hrudník a išiel stále nižšie a nižšie . Trochy to šteklilo a tak som sa troch odtiahla. Zdvihol hlavu a a strhol so mňa župan. Pomalými pohybmi hladkal boky a pritom ma vášnivo bozkával . Naše jazyka sa preplietali jeden cez druhý .Rukami nahmatal zapínanie mojej podprsenky a pomaly mi ju začal rozopínať . 
,,Tu nie ."  odtiahla som sa a dlane položila na jeho hruď .Vzal ma do náručia a odniesol ma do izby . Opatrne ma položil na posteľ .Mala som pocit ako keby som bola s porcelánu . Zase tie sprosté myšlienky. Ľahol si nado mňa a začal mi bozkávať krk . Bolo to príjemné a teplé . Nahmatala som koniec jeho trička a jedným ťahom bolo dole . Vážne som sa čudovala ako som to spravila. Jeho bozkávanie bolo čoraz krajšie a krajšie. Z krku prešiel na hruď na brucho a stále pokračoval nižšie . Dlaňou mi prešiel po nohe a mne automatiky naskočila husia koža. Potom dlaňou prešiel na brucho a pokračoval smerom nahor a ukončil to vzadu na zapínaní mojej podprsenky. Tento krát som mu to dovolila aby ju rozopol . Surovo ju zo mňa strhol a odhodil preč . Jemne mi ich pohladil . A pár krát pobozkal . Pobozkal mana pery a ja som nahmatala gombík jeho riflí . Rozopla som ho a on si ich dal dole . Neprestajne ma bozkával až som niekedy lapala po dychu . Rukou zašil nižšie . Na miesto kde mal dovolené len on . Nahmatal okraj mojich tanga a pomalými pohybmi ich dával dole . Chvíľku sa im venoval a potom sa vrátil ku mne . Prstami do mňa vnikol aby zistil či som ešte panna . Bohužiaľ nie. A to je Benova vina. Potichu som zastonala .Vytiahol ich .Dal si dole trenky a vnikol do mňa svojim ... .Bol ku mne nežný a milý .. Taký akého som si priala .Pomaly som hýbala panvou dopredu a dozadu a pritom nepravidelne stonala . Začalo to pobolievať a keď to prešlo do väčšej bolesti . Rukami som zvierala plachtu na posteli . Keď videl že päste zvieram čoraz viac a viac spomalil až nakoniec prestal .Opäť ma bozkával a rukou sa opäť dostal medzi moje nohy. Surovo s nimi do mňa narážal a narážal kým ich nevytiahol .Potom sa otočil na chrbát . A nechal ma aby som sa s nim chvíľu pohrala . Vzala som si ho do parády a .. veď viete .. Potom som ho nechala hrať vo mne hlavnú rolu . Robilo mi to dobre a čím dlhšie to robil tým hlasnejšie som stonala . .. 
.. 
našej úžasnej chvíľku ktorú len tak ľahko nezabudnem som sa postavila a obliekla si spodné prádlo a išla do obývačky. Sadla som si tam a dopíjala Zaynovu kávu ktorú tam nechal predtým než odišiel domov.
,,Ding-Dong .. Bing-Bong .. zazvonil zvonček na dverách .
Z izby sa ozvalo hlasné : ,,OTVORÍM ! LEN SI NA SEBA NAHODÍM TRENKY !"
,,OK nemám nič proti !" zakričala som . 
Louis podišiel k dverám a otvoril ich . Stál tam Ben . 
,,Kto je tam zlatko ?" spýtala som sa Louisa. Keďže neodpovedal doskackala som k dverám . Mala som dosť roztrapatené vlasy a bola len v spodnom prádle . Vlastné si domyslel a jednu mi vylepil . Odchádzajúc do výťahu zavrieskal : 
,,Ty Kur*a ! "Vtlačili sa mi slzy do očí a zliali sa mi dole tvárou .Louis si ma k sebe pritiahol a pohladil ma po hlave . odniesol ma na gauč a išiel zatvoriť dvere . Sadol si ku mne a povedal : ,,Neboj sa bez toho aby som sa mu pomstil spokojný nebudem ! A tomu ver !"


Shit! ináč sa smejem! :D :D :D :D :D :D :D :D

1 komentár: