piatok 27. júla 2012

Call me maybe 21

Zvyšok dňa som presedela v Louisovom náručí . Z tej našej krásnej chvíľky a Benovej facky som sa unavila . Zaspala som teda na gauči .No keď som sa zobudila ležala som na svojej krásnej posteli .. nie nie srandujem je tvrdá a nepohodlná .. Ráno ma prišiel zobudiť Louis pretože som mala ísť k doktorovi dať dole sadru . Keď sme tam došli a dali mi ju dole som si vzdychla a povedala KONEČNE. Doktor sa pousmial obviazal mi noho s obväzom ktorý mám len na pár dní a vravel že keď mi bude zavadzať tak si ho môžem dať dole . To ma potešilo pretože odchádzala s tým že konečne môžem ohnúť chodidlo ktoré bolo po dlhom čase opäť na svetle. Prv než sme išli domou tak sme sa zastavili najesť sa . Sadli sme si do kútika kde som sedela aj minule nie s Louisom ale s Benom ..
,,Cŕŕŕŕŕŕn- Bŕŕŕŕŕŕŕŕn- Kŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕn ." zazvonil mi telefón .
,,Áaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ahoj Rose neuhádneš !" ozval sa vreskot aj s otázkou telefóne .
,,Ahoj Kate čo sa stalo že mi voláš ja ja tak dlho som s tebou nehovorila . Naposledy pred odsťahovaním . Ako žiješ ?" odpovedal som z radosťou pretože mi vola moja naj kamoška . Je to veľmi pojašený druh človeka ale inač je strašne milá . Má krátke havranie vlasy a pestro modré oči . Stačí sa do nich pozrieť a hneď zistíte že je to skvelé dievča .
,,Ahoj aj ja som rada ale nebudeš mi veriť čo sa práve stalo . Moji rodičia mi kúpili lístok na koncert One Direction a ja idem do Londýna . Tradá ! Ale budem tam ešte mesiac a budem u mojej tety a nikoho tam nepoznám a myslela som si že by si ma po Londýne mohla previesť. " oznámila mi s toľkou radosťou že to prešlo na mňa aj cez telefón .
,,Áno jasné som strašne rada že ťa znova uvidím a kedy priletíš ? " chcela som vedieť viac .
,,Až o päť dní . Ja som ťa len chcela oboznámiť . Nevadí ti to že nie . Tak ahoj o päť dní ". pozdravila sa a zložila .
Kým som telefonovala ani som si nevšimla že nám priniesli jedlo . Zjedla som ho a ponáhľa som Louisa aby rýchlo dojedol .. Keď konečne dojedol zaplatil a nasadli sme do auta a išli k nám domou . Otvorila som dvere do bytu a zvalila sa na gauč .
,,Klop – klop . Ring – cing ". zazvonil zvonček . Postavila som sa a otvorila . Stála tam moja sestra s .. s Harrym ?
,, Čo vy tu ?" spýtala som sa . 
,,Išla som k tebe na návštevu pozrieť ťa ako sa máš a stretla som cestou Harryho ktorý mal tieš namierené sem "
,,. Ej ci pana nehovor ." povedala som jej a na Harryho neviem z akých dôvodov vyplazila jazyk .
,, Ale nie poďte ďalej . " pozvala som ich dnu a Louisovi rozkázala aby nám urobil kávu . Harry si však dal čaj pretože tvrdí že nemá rád kávu . Do druhej rána sme sa rozprávali a nakoniec to skončilo tak že sme vypili fľašu silného koňaku a vodku ktorú pil len Louis a Harry . Všetci sme zaspali na gauči pokrútený ako paragrafy .
..
..
Ráno som sa zobudila ako prvá . Hrozne ma zabolela hlava a keď som sa postavila tak sa mi zakrútila a ja som spadla na Harryho . Harry .. len v .. trenkách . Louis mal na sebe aspoň nohavice. Nora .. moje tričko do hada . A ja som skončila ako Harry až na to že som na sebe mala podprdu a gaťky .
Keď sme sa všetci zobudili ja som sa už dávno promenádovala v spodnom prádle z izby cez obývačku do kuchyne .
,,Ú zlatko poď ku mne ". zahvízdal na mňa Harry . Louisa to naštvala a tak sa akože začali biť . Nora ku mne pribehla a ja som jej podala do ruky šálku kávy . Potom sme so sestrou do obývačky priniesli vajíčka , opečenú slanine a nejaké pečivo ktoré som našla v kredenci . Normálne začínam mať rada svoju sestru . Myslela som si že je to sprostá krava ale je to dobrá milá osoba . Eleonor Calder moja staršia sestrička s priezviskom po mame ktorú nenávidím . Po raňajkách sme sa všetci vybrali do parku na malú prechádzku . Malú jak malú a skončilo to filmom v kine ktorý vybral Harry .Love actualy . Fák divný film . Ani sa nečudujem prečo si vybral takýto film .Po kine sme sa rozpustili a každý išiel vlastnou cestou domou . Až na mňa a Louisa . No kým sme odišli Louis k ním zabehol niečo povedať . Ani ma nezaujímalo čo . Keď som si konečne vošla do bytu ani som nezaváhala a zvalila som sa v izbe na posteľ. V zlomku sekundy som bola ako zaťatá . Okolo druhej poobede som sa zobudila na príjemne teplé slnečné lúče . Vedľa mňa ležali krásne béžovo-ružové šaty na ramienka s obrovskou ružovou mašľou na páse. Spodok bol lemovaná čipkami rovnakej farby ako šaty . Vedľa bola položená béžová laková kabelka a náušnice ladiace s náhrdelníkom . Na zemi boli položene v otvorenej krabici topánky s dosť vysokým opätkom . Keď som si šaty prezrela ešte raz našla som na nich obálku . Otvorila som ju . Stálo tam ..
,,Všetko najlepšie zlatko .Keď otvoríš tento list a dočítaš si to obleč si tieto šaty a všetko čo je k tomu . . Keď budeš hotová príď do obývačky . S láskou Louis ." 
Po včerajšku som normálne zabudla na moje narodeniny . Ešte raz som si prezrela šaty a obliekla si ich . Sadli mi ako uliate a topánky mi boli tieš dobré . Nasadila som si náušnice a na krk zavesila náhrdelník. Na oči som si dala špirálu a na pery jemne ružový lesk . Vlasy som si nechala rozpustené a takzvanú ofinu kulmou nakrútila . Kým som sa vychystala bolo päť. Hotová som vošla do obývačky . Louis tam stál oblečený v béžových nohaviciach ktoré boli na spodku podohnuté tak nad členky . V nich mal zapásanú bielu košeľu a hnedé traky .Obuté mal biele Vansky .
,,Wow si krásna . "podával mi ruku a viedol ma k dverám . prišli sme k autu . Nebolo jeho pretože to bol čierny kabriolet . Nasadla som doňho a vyrazili sme smerom ku klubu . Keď sme vošli dnu bolo tam ticho . Vošli sme do obrovskej sály a Louis zakričal "MOŽMÉ ! " Svetlá v sále sa rozsvietili a všetci zakričali . ?VŠETKO NAJLEPŠIE " 
. Bol tam Harry , Eleonor , Liam so svojou priateľkou Daniele , Zayn s nejakou blondínou Perrie .. a mnoho ďalších známych . Dojalo ma to a tak ako inak som sa rozplakala . Vošla som medzi nich a zrazu sa na mňa niekto vrhol. Kebyže za mnou nestojí Louis tak spadnem .
Kým som všetkých pozdravila a našla Louisa tak som sa unavila . Došla som k Louisovi a sadla k nemu na gauč . Za všetko som sa mu poďakovala a on povedal že by stačila len pusa . Tak som ho teda pobozkala . Najlepšie ako som vedela . Chvíľu som tam len tak bez slova sedela keď tu zrazu zo mňa višla veta . 
,,Škoda že tu nie je Kate . " A spoza mňa sa ozvalo .
,, Kto vravel že tu nie som ?! " odpovedala osoba za mnou . postavila som sa a silno som ju objala . Sadli sme si za osobitný stôl a porozprávali sa o všetkom o čom sa dalo . A o One Direction . Keď sme sa rozprávali o Katenom frajerovi prerušili nás s darčekmi . Od sestry som dostala náhrdelník s mojím menom , od Harryho kyticu červených ruží a prstienkom a mnoho ďalších skvelých darčekov . A od Louisa som dostala auto . Ten kabriolet v ktorom som sa sem viezla bol vlastne môj . Celé párty dopadla skvele a ja som sa domov vrátila opäť unavená . Dala som si dole šaty , bižutériu a topánky a zaspala som opäť v spodnom prádle . To isté urobil aj Louis a zvalil sa ku mne a tieš zaspal .
Okolo siedmej ráno niekto zvonil . Takže som sa zobudila . Spala som sotva dva hoďky . dala som si na seba Louisovu košeľu a otvorila som ich . Stála tam osoba . Keď som ju uvidela okamžite som ich zatvorila . Oprela som sa o nich a skĺzla dole na zem .






Za časť zvdávame chvála Alex! :D :P
Btw: Rose má narodky? Som nevedela, takže všetko naj! :D Btw 2 : je to taká zlatá kopka fľandry! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :D Robím si srandu , skvelá časť! :*

1 komentár: