pondelok 30. júla 2012

Call me maybe 22

,,Vypadni s tadiaľ a už sa tu viac neukazuj . "zakričala som na ňu spoza dverí 
,,. Ja som len chcela .. VŠETKO NAJLEPŠIE ".to boli jej slová predtým než odišla .Radšej som si išla ľahnúť a ešte si pospať . Keď som sa po dvoch hodinách opäť zobudila do ťažkého rána rozbolel ma dosť hlava . Do hada načo som vôbec na tej oslave pila .Predsa len to bola moja oslava tak prečo nie a je vo zvyku že sa na oslavách pije . Prehrnula som si rukou vlasy a pokúšala sa zobudiť Louisa . Ci pana ten spi jak zabitý . Tak to skúsim ešte raz . 
,,Zlatíčko vstávaj . "
,,Nechaj ma spať a choď niekde nechaj ma tu samého až do večera . " odtlačil ma s rukou že som až spadla . Najprv som si myslela že žartuje ale potom som si uvedomila že to myslí vážne . Postavila som sa zo zeme . Premasírovala som si rukou dlaň na ktorú som dopadla . Vošla som do kúpeľni a pustila horúcu sprchu . Myšlienky na to ako sem dnes ráno prišla mama mi stúpali čoraz viac a viac do hlavy . Načo sem vôbec išla . Dlhé roky nič a teraz ?... Tradá som tu . To vie človeka poriadne nasrať . Vhhhhhhhrrrr .. zavrčala som . Fakt ma nasrala . To len preto že mám bohatšieho priateľa sa mi pchá do riti ? Boha .. Vypla som sprchu a vyšla von . Osušila som sa a obliekla si prvé šaty ktoré mi prišli pod ruku . Obula baleríny a išla niekde no sama som nevedela kde . Nakoniec po prechádzke parkom som sa rozhodla že zájdem k Harrymu do bytu .
,,Klop – klop . " zdvorilo som zaklopala ako sa patrí . 
,,Už idem ." zakričal . Prišiel mi otvoriť oba v trenkách . Bol v nich fakt úžasný. V čom by on nebol .
,,Čo ty tu ?" spýtal sa unavene . 
,,No Louis ma vyhnal z bytu a ták !" odpovedala som a prestupovala z jednej nohy na druhú .
,,Poď ďalej ! " dopovedal a prehrnul si vlasy rukami . To ma dostávalo do kolien. Sadla som si na gauč a pustila telku. Počkaj o chvíľu som tu . povedal a zmizol v nejakej miestnosti . Práve išiel film ktorý ma celkom zaujal. Keď som sa konečne vžila do deja Harry vyšiel z izby a prisadol si . Mal na sebe biele tielko , sivé tepláky zo stiahnutou gumkou na spodku a .. a čiapku . Na čo mu je čiapka ? Fák divný chlap . 
,,Na čo ti je čiapka ? Šak si doma ." spýtala som sa .
,,No to je na dlhšie rozprávanie ". usmial sa že fákt sexi . Proste vadila mi jeho čiapka pretože mu zakrývala tie jeho kudrlinky tak som mu ju stiahla . Vrhol sa na mňa a snažil sa mi ju zobrať .Nahol sa nado mňa a jeho kučierky mi padali na čelo . Jemne to šteklilo a tak som ich odsunula . Keď som sa jednej z nich dotkla dostihlo ma nutkanie pohrať sa s ňou. Po chvíli hrania si sadol ale ja som mu pokoj nedala . Hrala som sa ďalej . 
,,Keď s tým neprestaneš ostrihám sa ." povedal s vážnym výrazom na tvári . Tak som sa odsunula a otočila sa mu chrbtom . Bola som smutná pretože som milovala tie jeho kudrlinky . 
,,Nehnevaj sa ."  prišiel ku mne bližšie .Neodpovedala som . 
,,No ták nehnevaj sa ".prišiel ku mne spredu a pohladil mi tvár . Otočila som sa opäť . 
,,Hnevám sa na teba . "
,,Prečo ? Preto že som ti povedal že sa nemáš hrať s mojimi vlasmi ? " prisadol si a objal ma zozadu . To ma priviedlo do rozpakov . Otočila som sa k nemu a presunula sa k nemu tak blízko že sa nám dotýkali nosy . Cítila som jeho úžasnú vôňu . Zatvorila som na chvíľu oči a potom ich otvorila .
,, Hnevám sa pretože si sexi Styles . " Usmial sa od ucha k uchu. Odtiahla som sa a išla do kuchyne . Spravila som si kávu . Vošla som do obývačky a Harry tam sedel s fľašou whisky ? Čo mu je ?
,,Na čo ti to je ?"spýtala som sa a odpila z kávy .
,,No ešte s tebou chcem osláviť narodeniny ." nalieval prvý . 
,,Dobre ale len jeden pohárik . "sadla som si a kávu položila na stolík . Tak teda nalieval . 
Prvý .. druhý .. tretí .. štvrtý .. piaty .. šiesty .. siedmi .. a bola som na mol . Totálne spitý sme sa dotrepali k môjmu bytu . Otvorila som si dvere a vošli sme dnu . V strede obývačky bol stôl . Naokolo sviečky . Na stole bolo šampanské , ruže , taniere , príbor a krabička ? Taká malá červená krabička . 
,,Aha Harry on nám tu nachystal stôl ."
 Louis vyšiel z izby . Bol podobne oblečený ako na mojej oslave . mal na sebe červené rifle , bielu košeľu a čierne sako obtiahnuté červenou nitkou ktorá mu ladila s nohavicami . 
,,Stôl pre dvoch prosím . "povedal Harry. Nečakal na odpoveď a sadol si . Ja som si sadla na opačnú stranu . Dala som na stôl nedopitú vodku . Harry otvoril šampus a nalial nám . 
,,Čo to má biť ?" pýtal sa . 
,,No Louis ja práve oslavujem s Harrym moje narodky . Len tak chápeš . "
,,Aha . " otočil sa a odišiel do izby . Už z tamadiaľ nevyšiel .Vrieskali sme ako blázni dokonca sa prišli sťažovať susedia . .. 
..
.. 
.. Ráno som sa zobudila s Harrym na gauči s fľašami na stole . 
,,Toto ma byť čo ? "Louis predo mňa hodil noviny . Na titulnej stránke som bola ja s Harrym ako sa bozkávame . 
,,Ja o ničom neviem . A vlastne ako som sa sem dostala ? Hrozne ma bolí hlava ."
,,To sa spýtaj Harryho . " dopovedal a išiel k dverám .Postavila som sa a išla k nemu . 
,,Louis počkaj . Ja neviem ako sa to stalo . Pamätám si iba to ako si ma ráno odstrčil a povedal mi aby som sa do večera niekde stratila . Tak som zašla pozdraviť Harryho . a ďalej si nepamätám . "
,,To bude asi tým že ste stiahli fľašu whisky, vodku , víno a šampanské ktoré Harry vylial do záchoda pretože obsahovalo málo alkoholu . A to že som ťa poslal preč bolo len preto ! " ukázal na pekne prestretý stôl .Podišla som k nemu a ovoňala ruže vo váze .
,, Louis to je krásne .Načo to bolo ?" sadla som si na stoličku pri stole. Prišiel ku mne a vzal zo stola červenú krabičku . Kľakol si predo mňa a povedal ...




 By Alex! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára