piatok 3. augusta 2012

Call me maybe 23

Podišla som k nemu a ovoňala ruže vo váze . 
,,Louis to je krásne .Načo to bolo ?" sadla som si na stoličku pri stole. Prišiel ku mne a vzal zo stola červenú krabičku . Kľakol si predo mňa a povedal ... 

Pomali otváral krabičku .
,,Rosemari prekáukážeš mi tu česť a poletíš so mnou na Hawai ?" spýtal sa . V tej krabičke bola letenka . Letenka na Hawai . . 
,,Áno . S tebou všade zlatko ".Hodila som sa na neho a bozkávala .. bozkávala .. a bozkávala . postavili sme sa a ja som si prezerala krabičku . Harry sa zobudil . Keď uvidel ako tam stojím s Louisom a krabičkou aká sa dáva keď niekto niekoho ide požiadať o ruku postavil sa z gauča a bez slova odišiel. Ani sme si to nevšimli . A kedy vlastne odlietame keď tak aby som bola v obraze . pre zaujímavosť som sa spýtala . 
,,No o tri dni ."
,,Ale ja .. " nedopovedal som a išla zavolať Kate že o tri dni odlietam na dovolenku .Kate to trocha zarazilo keď som jej to hovorila so samím napinákom ale potom no potom .. to je už jedno . Hlavná vec že sa zoznámila s Niallom a zajtra ideme do zákulisia na ich koncert. Mala som s toho divný pocit . Možno z toho že tam budú faninky a žiadať niečo od Louisa alebo to že zaspievajú I wish . No nič to . Ľahla som si . A svitlo mi . Dostalo som nápad . Zavolám Kate aby prišla sem . Aj tak Louis musí byť doma s chlapcami pretože na koncert musia prísť všetci spolu .Tak som teda zdvihla svoju riť a išla sa prv osprchovať . Obliekla som si Louisove pyžamo ktoré je mimochodom veľmi pohodlné a zavolala Kate . Ona súhlasila . 
Asi o dvadsať minút prišla . Ja som zatiaľ stihla poposteľať v izbe aby sme mali kde spať . Kate som urobila miesto v skrini aby si tam zavesila veci na zajtrajší koncert . 
Kate bola unavená pretože každé ráno chodí behať aby si udržala perfektnú postavu . Tak sme si ľahli .
Začali sme rozoberať debatu o Niallovi .
,,Vieš Kate , Niall je fakt fajn chlapík s Írskym pôvodom ktorí ho robí dokonalým . No ty sama si ho musíš získať pretože by si Louis niečo pomyslel . A mimochodom si pekná a múdra a .. a proste dokonalá . "
,,Naozaj si to myslíš ?" spýtala sa potichu .
,,Ja si to nemyslím ja to viem ." otočila som sa na druhú stranu a zaspala .
..
..
Ráno ma zobudila Kate . Poriadne som sa prebudila a dotrepala som sa do kuchyne urobiť nám raňajky . Na stole ležali V.I.P. lístky na koncert One Direction . Sadla som si na stoličku a Kate docupkala celá natešená za mnou . Dali sme si hrianky a teplý čajík. 
Po raňajkách sme sa osprchovali samozrejme každá po samom . Obliekla sme sa . ja som si dala voľné biele tričko a kraťasy a tenký hnedý opasok ktorý bol prevlečený cez pútka v kraťasoch . Kate mala podobné tričko s potlačou čerešničky a zelené kraťasy . Nalíčili sme sa a vyrazili . 
Kým sme sa tam dotrepali zabralo nám to dosť času . 
Louis ma privítal krásny bozkom a od Harryho pusou na líce a Niall Kate nežným objatím .
Potom bolo blá blá .. keci keci a vyrazili na scénu . 
Prvá bola ako vždy What makes you beautifull potom One Thing a ďalšie . 
Keď došli na pieseň I wish . neubránila som sa slzám a Kate tieš . Necápem prečo plakala ale ja som na to dôvod mala . 
,,Ták a teraz privítame moje super baby na javisko ! " prehovoril Niall . 
,,Čo ?? " pozerala som na neho s vygúlenými očami . Nemala som na výber tak som tam teda s Kate vystúpila . Všetky fanúšičky nám závideli a pokrikovali po nás ale ignorovala som to .
Louis po celý čas stál pri mne a napokon ma pobozkal. Áno on ma pred všetkými tými fanúšičkami pobozkal . On nie je v pohode . Celý dav fanúšičiek ktoré Louisa zbožňovali na momentálne nenávidia . Niektoré tam dokonca omdleli . Fak pošahané baby . No čo už po koncerte nás Harry odviezol domou . Sadli sme si na gauč pustili telku a urobili pukance .



By ALEX! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára