nedeľa 31. marca 2013

NEVER TO GIVE UP 20

"Bude tam aj Harry??"
"Keď všetci tak všetci, nie?? Čiže, áno bude tam aj Harry."
"Tým pádom trvám na tom, aby so mnou išla Kris. Potrebujeme sa učiť."
Zayn sa pozrel na Kristen. Tá na nás vyvaľovala oči a nechápala o čom sa bavíme.
"Tak dobre," kapituloval Zayn a ja som potiahla Kris, aby nastúpila do auta. 


Asi tak v polovici cesty sa Kristen prebrala zo šoku a z toho, že sa vezie domov k One Direction. Ja som sedela pri Zaynovi vpredu a hádali sme sa o tom, prečo som nemohla ísť do mesta, keď ma Kris buchla kolenom do chrbta a päsťou do ramena, keď som nereagovala.
"Čo si vlastne zač??" spýtala sa ma s náznakom paniky v hlase.
"Liamova ex, ktorá sa s ním dohodla, že budú friends with benefits. A teraz býva u nás, pretože Harry s Liamom presvedčili jej otca, že bude lepšie, keď pôjde do školy.Potrebuješ ešte niečo vedieť??"vyrapotal Zayn.
Kris sedela s otvorenými ústami a neverila tomu, čo počula. Ja som sa otočila a rozmýšľala nad tým, či jej pre istotu nestreliť jednu, aby verila, že sa jej to nesníva.
"Kris je to pravda. A zavri tie ústa, pretože to vyzerá smiešne."
"To sa mi snáď sníva... Idem v aute so Zaynom Malikom a nejakou novou spolužiačkou, ktorá je zhodou okolností ex Liama Payna a ideme k NÍM domov. Laura poprosila by som facku alebo uštipnutie."
"Nebude to bolieť?? A radšej si vyber čo chceš, lebo ja by som vybrala zle," povedala som a povzbudivo sa usmiala.
"Tak radšej nič. A nezobúdzajte ma, lebo sa mi to začína páčiť," povedala, keď Zayn zastavil pred ich domom, Kris sa zastavila a zasnene naňho pozerala. Na ten dom, samozrejme.
"Tu som chcela vždy byť."
"Poď už dnu konečne. Nemienim tu stráviť svoju mladosť," povedala som a ťahala som ju k dverám a dnu do domu.
"Sme domááá," kričal Zayn hneď od dverí. 
"Čaute," ozval sa Niall. Ako sa dalo predpokladať, tak z kuchyne.
"No konečne," dvojhlasne sa ozvali Liam a Harry, ktorí sedeli na gauči.
A z poschodia bolo počuť Louisa asi v sprche ako si spieval Rock me. Asi si pomýli slová, pretože spieval fuck me, ale tak čo už narobíme. Kristen sa len ticho obzerala a zase mala sánku až na podlahe.
"Bože, už sa toľko nečuduj a choď do obývačky. Mám ti niečo doniesť??"
"Mohla by byť voda."
"Hneď ju tu máš," povedala som, " Niall dúfam, že máme aspoň vodu, pretože máme návštevu," kričala som teraz opačným smerom do kuchyne.
"Akú návštevu??" vykukol Niall s plnými ústami.
Potiahla som ho do obývačky a tam upriamili svoju pozornosť na nás aj Liam a Harry. Harrymu samozrejme zažiarili oči, keď zbadal Kris.
"Toto je moja spolužiačka Kristen, ale všetci jej hovoria Kris."
"Ahoj Kris," zvolali všetci zborovo. Nikdy nepochopím, ako sa im to tak darí.
"A necháte ju na pokoji, nikto sa neopováži zlomiť jej srdce ani nič podobné. Všetci rozumeli??"
Zborové ´áno´.
"A čo Lou?? Ten tu nie je. Ten môže??"
"Ani ten. A ty ho s tým oboznámiš. Jasné??"
"Jasné ako facka."
Skočila som Kris a mne po vodu a Harry s Liamom ju zatiaľ stiahli medzi seba a začali ju zasypávať otázkami.
"Kris?? Pôjdeme do izby??"
"Nieeee," skuvíňal Harry.
"Vrátiš ju nám ešte??" spýtal sa Liam.
"Nebojte sa. Ešte sa vrátim," odpovedala Kris, postavila sa a s úsmevom kráčala ku mne.

V izbe sa ma Kristen pýtala všetko, na čo nemala odpoveď a ja som jej odpovedala. Nechcela mi veľmi veriť, ale sem tam k nám nakukol s úsmevom Louis a spýtal sa či niečo nepotrebujeme, tak som ho donútila povedať, že všetko, čo Kris vravím je pravda.
"Tak toto je perfektné. To by som chcela zažiť aj ja," so smiechom vravela Kris, keď jej zazvonil mobil. Brat.
"Sorry, ale už musím ísť. Príde po mňa brat. Už sa bál, pretože nevedel kde som."
"Mať takého brata, tak som stále v oblakoch. Títo ma tu budú terorizovať ktovie ako dlho."
"Ale nebudú," povzbudivo sa na mňa usmiala.
"Uvidíme," povedala som, "a poďme už k dverám, aby brat dlho nečakal."


Asi päť minút sme čakali vonku, keď prišlo auto a vystúpil z neho chalan, ktorý mal asi 19 rokov a celkovo vyzeral úplne na zožratie. 
"Kde si sa toľko túlala??" vyskočil rovno na Kris.


Lukas... Komu sa meno nepáči, nech sa sťažuje u jeho sestry, pretože ho vyberala jej reálna verzia -->osobne ;) A týmto ju aj pozdravujem ;-*
Dúfam, že sa časť páčila a čoskoro je tu ďalšia :)

1 komentár: