utorok 2. apríla 2013

NEVER TO GIVE UP 21

Asi päť minút sme čakali vonku, keď prišlo auto a vystúpil z neho chalan, ktorý mal asi 19 rokov a celkovo vyzeral úplne na zožratie. 
"Kde si sa toľko túlala??" vyskočil rovno na Kris.



"Bola som u Laury. Nová spolužiačka, vieš??"
"Oouu... Prepáč. Ja som Lukas," povedal a natiahol ku mne ruku.
"Laura. Teší ma." Keď sme si podali ruky, tak sa na mňa usmial a mal v lícach také isté jamky ako Kris. A aj v slabom svetle som videla jeho tmavé oči. Vlasy ako Kris - curly. A vyzeralo to na ňom rozkošne. Nie ako na Harrym. Až na fakt, že Lukas si ich pravdepodobne žehlil, pretože mal super mega jemné vlny, ktoré mu padali na čelo. Mala som chuť natiahnuť ruku a prehrabnúť mu ich, ale rýchlo som sa ovládla , pretože by to vyzeralo úplne divne.
"Prepáč, že som ju zdržala, ale potrebovala som sa niečo dozvedieť o škole a tak. A trochu sme sa pozabudli."
"To je v poriadku. Poď už, Kris," povedal a keď Kristen nastupovala do auta, tak sa ešte rýchlo na mňa usmial a žmurkol. Pár minút po tom, ako odišli som tam stála, keď ma zrazu oblapili zozadu dlhé ruky a snažili sa mi dostať pod tričko.
"Kto to bol??" zašepkal mi Harry do ucha. Otočila som sa v jeho objatí a perami mu prešla po uchu.
"Brat Kris. Lukas," zašepkala som pre zmenu do ucha jemu. Začal ma tam pred dverami na ulici obchytkávať a ja som sa snažila dostať od neho preč.
"Hey, Laura. Dáme rýchlovku??" spýtal sa, keď som sa vybrala k dverám. Ani som sa nezastavila, len som dvihla ruku a ukázala mu prostredník. Nechápala som, prečo sa začal smiať a ani som to nechcela riešiť.
"Veď ty ešte za mnou dobehneš," zakričal, keď som zatvárala dvere.


Harry ešte stále pobehoval niekde vonku, keď som sa rozhodla ísť spať. Liam ležal roztiahnutý na celom gauči, Zayn a Niall boli niekde vo vesmíre asi preto, že neboli nikde a Louis si zase spieval, ale tentoraz v kuchyni.
"Kam ideš, zlatíčko??" spýtal sa ma Liam, keď som prechádzala okolo neho.
"Spať," povedala som a vtedy som prechádzala okolo gauča. Liam ma chytili za zápästie a potiahol, čiže som spadla naňho. 
"A dáš mi pusu na dobrú noc?? Pretože bez nej, by som nezaspal," šepkal Liam a robil na mňa tie jeho psie očičká. A tomu sa veru nedá odolať.
"Len jednu, dobre??" povedala som a rýchlo som ho pobozkala. Lenže keď ležať na Liamovi je vskutku zážitok. Rukami ma hladkal po chrbte a začal ma bozkávať vášnivejšie. Spustil nohu z gauča a vytiahol sa nado mňa, čiže som nemala ako ujsť. Rukami som sa ho snažila odtisnúť, ale moc sa mi to nedarilo. Vtom však buchli dvere, bolo počuť odhodenie topánok a do obývačky vpochodoval kto iný, ako sám Harry Styles.
"Ale, ale, ale... Čo sa to tu deje??" spýtal sa, keď nás uvidel. Liam hneď prestal a dvihol sa zo mňa. Postavil sa pred gauč a dvihol ma z neho.
"Iba pusa na dobrú noc," povedal Harrymu a tľapol ma po zadku.
"A mohol by som dostať takú pusu aj ja??" spýtal sa Harry.
"Nemohol."
"Mohol," povedali sme s Liamom naraz.
"Vidíš, Laura. Liam mi to dovolí. A keď to nedovolíš ty, tak si ju ukradnem," povedal Harry a so samoľúbym úsmevom sa ku mne pomaly približoval.
"Tak to určite," povedala som a rozbehla sa hore schodmi a vletela som do prvej izby, ktorej dvere sa objavili. Zhodou okolností bola Zaynova. A na moje prekvapenie tam Zayn bol a spal. Môj príchod ho vôbec nezobudil, tak som rýchlo zamkla a sadla si do kresla, ktoré mal pri posteli. Na to sa už zobudil, pretože to kreslo príšerne zavŕzgalo.
"Laura??" spýtal sa rozospatým hlasom.
"Áno, áno. Len spi ďalej. Ja sa o chvíľu vypracem, len sa mi nechce bozkávať s Haroldom, tak sa potrebujem niekde skryť."
"Tak odomkni a poď sme ku mne," nadvihol perinu ako pozvanie. Môjmu nechápavému pohľadu sa len zasmial a začal vysvetľovať.
"Keď ťa bude Harry hľadať, tak pôjde všade. A keďže vie, že si na poschodí, tak príde aj sem. A keď bude zamknuté, tak bude vedieť, že si tu. Ale keď odomkneš a strčíš sa sem ku mne, tak otvorí a ja sa akože zobudím a presvedčím ho o tom , že tu nie si ani si tu nebola. Tak čo?? Berieš??"
"Skúsiť to môžem," povedala som, odomkla a rýchlo sa šupla k Zaynovi tak, aby bol on bližšie k dverám. Úplne ma zakryl perinou a ďalej sa tváril, že spí. Po pár minútach, tak ako predpokladal Zayn, vtrhol dnu Harry.
"Nebola tu Laura??" zakričal hneď od dvier.
"Prosím?? tváril sa nechápavo a rozospato Zayn.
"Či tu nebola Laura, spinkáčik môj zlatý."
"Myslím, že nie," povedal Zayn a hlava mu spadla späť na vankúš.
"Si si istý??" nedôverčivo sa ešte raz opýtal.
"Nie. A už vypadni. Chcem spať."
Harrymu akoby zablikala nad hlavou žiarovka a znovu sa pýtal Zayna: "Mohol by som si k tebe ľahnúť?? Chcem porozmýšľam, kde by tak mohla byť."
Zayn stuhol. Nechcel ma prezradiť, ale keby odmietol Harryho, tak by ma prezradil. Šťuchol do mňa rukou nech sa posuniem. A ja som sa posúvala a posúvala, až som pod nohami necítila posteľ. 
"V pohode môžeš," povedal Zayn a keď si Harry ľahal, ja som drbla na zem.



Milé ako sa hovorí.. Harry si ju všimne a znásilní ju :3 
A inak dúfam, že ste mali veľa vody včera baby ;)  

2 komentáre: