štvrtok 4. apríla 2013

NEVER TO GIVE UP 22

Štvrtok 4.4. :3 Milujem tento dátum 
Dnes bude Laura zas a znovu hnusná :) Tak TU máte niečo pekné ;)

Zayn stuhol. Nechcel ma prezradiť, ale keby odmietol Harryho, tak by ma prezradil. Šťuchol do mňa rukou nech sa posuniem. A ja som sa posúvala a posúvala, až som pod nohami necítila posteľ. 
"V pohode môžeš," povedal Zayn a keď si Harry ľahal, ja som drbla na zem.



Rýchlo som sa pratala pod posteľ a modlila sa, nech tam nie je veľa prachu, nech tam nie je bordeľ a hlavne som dúfala, že ten môj pád nebolo počuť. Harry si zamyslene vzdychol.
"Prečo sa predo mnou skrýva??" Neviem, či sa rozprával so Zaynom alebo sám so sebou, ale znelo to divne.
"Ona je taká chutnučká... A tá jej riťka," ďalej rozvíjal svoje predstavy Harry. Mne sa z toho robilo až zle, ale zas prišlo mi aj smiešne, že takto o mne rozpráva a ja to počúvam.
"Prečo ma nechce?? Veď by nám spolu bolo tak dobre. Alebo keby chcela aspoň Liama a bola by tu s nami, ale ona nié. Veľká panička má chuť s každým sa vyspať, ale aby s niekým radšej normálne chodila a mala normálny vzťah tak to nie."
"Harry, sklapni!!" ozval sa Zayn.
"Prečo?? Veď hovorím len pravdu. Nech sa dá dokopy napríklad s tebou, keď sa jej nepáči Liam. Ešte lepšie by bolo, keby sa dala dokopy so mnou. To by jej nič nechýbalo."
Cítila som, ako sa Zayn hemží na svojej časti postele nado mnou a ja som začal vyliezať von.
"Tak ty máš so mnou problémy a plány, Styles?? Tak ty sa teš na to, čo teraz príde," povedala som a keby môj pohľad zabíjal, tak by bol Harry už len kúsok od smrti. On ležal rozvalený na posteli a pozeral na mňa ako na nejakého ducha, ktorý sa nezjavil od svojej smrti pred 2000 rokmi. 
"No nevyvaľuj tak oči," zrúkla som. Rýchlo som obišla posteľ, pretože som nechcela ublížiť Zaynovi tým, že by som preskakovala cez neho a nebodaj by som stúpila silnejšie tam, kde by sa to mne nepáčilo a jemu by to ublížilo.
"Tak čo, Styles?? Ešte stále si frajer??" spýtala som sa, keď som stala nad ním s hnusným úsmevom na tvári. Rýchlo som sa zohla a zobrala to, čo som mala práve obuté. Zhodou okolností som mala práve dreváky. Ruky mal stále voľné, tak som vyskočila na posteľ a obkročmo si naňho sadla. Mal zablokované ruky, čiže som bola o krok pred ním.
"Ešte STÁLE si ten frajer??" Harryho vystrašený výraz si budem pamätať do smrti a na 100% sa z neho budem smiať aj v nebi. Alebo skôr v pekle. Za toto budem musieť urobiť aspoň 10 dobrých skutkov minimálne.
"Vzdávaš sa alebo ti mám urobiť dobre??" spýtala som sa ho s milým úsmevom.
"Dobre??" spýtal sa a uprel na mňa nechápavý pohľad.
"Dobre," zakončila som našu debatu a pomaly som sa k nemu skláňala. Strašne ma zaujímalo ako reagujú chlapi v psychicky náročných situáciach alebo pri zmene situácie. Dala som mu jemný bozk najprv na nos, potom obidve líca a nakoniec ústa. Z toho, ako sa to Harrymu zapáčilo, som usúdila, že by bol vhodný rýchly ústup. Tak som sa odtiahla a usmievala sa naňho.
"Chcel si bozk na dobú noc nie??"
"Chcel," povedal Harry, evidentne zmätený.
"Tak ho máš. A ešte jedno malé prekvapenie," povedala som a začala som z neho vstávať.
"Zayn mohol by si na chvíľu??"
"Čo také??" Rýchlo som mu pošepkala, čo má robiť a on to hneď urobil. Harry sa tváril nechápavo a ja som si prehodila moju milovanú papučku do pravej ruky. Zatiaľ čo Zayn poslušne plnil moje želanie, aby držal Harrymu ruky nad hlavou ja som dvihla ruku a vôbec nie jemne som chuderkou papučkou trafila Harrymu rovno žalúdok.
"Buď rád, že som sa nepomýlila a netrafila o tých pár centimetrov nižšie, lebo by si nemohol mať deti." Usmiala som sa, prehodila si afektovane vlasy cez plece a vypochodovala z izby.
Vrátila som sa k sebe do izby, zamkla, osprchovala sa a zavolala Maxovi. Typické otázky ako sa mám, čo som jedla, ako v škole a ták. Rýchlo som to vybavila a vyhovorila sa na to, že som unavená. S pocitom spokojnosti som si ľahla a napísala Kris SMS-ku.

Co bolo doma??
L.


O chvíľu mi prišla odpoveď.

Nic moc. Mama to chapala a Lukas zo mna tahal vsetky informacie, ktore o tebe viem. Mam dojem, ze z toho nieco bude. Alebo aspon z jeho strany mi to tak pripada. Co ty hovoris nanho?? 
K.

Mám dosť. To snáď nemyslí vážne. Dievča ako ja a páčiť sa Lukasovi?? Nemožné!!

Are u kidding me?? Paci sa mi, ale on sa so mnou zahadzovat nebude. Alebo mam napad. Toto mi neuveris.
L.

Hneď prišla odpoveď.

Aky napad?? K.

Rýchlo som jej odpísala, že sa uvidíme zajtra v škole a vypla som mobil. Dvojnásobný pocit spokojnosti mi pomohol rýchlo a pokojne zaspať.



Prečo som ku všetkým chlapom taká krutá??Real aj v story?? 
Úprimne ľutujem svojho budúceho... :// :D

4 komentáre:

  1. To aj ja :DDDDD úžasné ... Chúďa Harry :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hááh! Ďaleeej! :-* Ja chcem aby bola s Harrym! Nič s Lukasom, Harry, Harry! <3 Som náročná no čakám to v dalšej časti :D
    Hah.
    Táni^^

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môžem povedať že je to super! Podla mňa má "Táni^^" pravdu, aby bola s Harrym! Možno taká zápletka s Lukasom či Zaynom, ale sto% Harry. /Liam sa mi nepáči, v tomto príbehu :( /

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ježiš baby áá :D :D potešili ste ma :D :D Neprezrádzam, ale s Lukasom bude čoro-moro zápletka :D :D :D :P Aby som nasrala pár ľudí a ták :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť